|
Telefon : |
02163580612 |
|
Belgegeçer : |
02163021410 |
|
Eposta |
Göndermek için tıklayınız |
|
WEB |
https://nevzadayasbeyoglu.meb.k12.tr |
|
Adres : |
Sahrayı Cedit Mh. Atatürk Cd. Taşlıyol Sk. No 4 Kadıköy / İSTANBUL |
|
VİZYON : |
Tüm paydaşları ile çağı yakalamış, eğitim-öğretimde fark yaratan, seçkin, öncü, model ve mutlu bir okul olmak. |
|
MİSYON : |
Türk Milli Eğitiminin amaçları doğrultusunda; milli ve manevi değerlere bağlı, yenilikleri ve gelişmeleri takip eden, bilgi kaynağına nasıl ulaşabileceğini bilen, öğrenmeye istekli, eleştiriye ve değişime açık, sosyal, kültürel ve bilimsel yönleri gelişmiş, kendisi ve çevresi ile barışık, karakterli ve nitelikli bireyler yetiştirmek. |
|
BAŞARILAR : |
|
Öğretmen :37
Öğrenci :341
Derslik :22
Konferans Salonu :1
BT Sınıfı :1
Müzik Sınıfı :1
Resim Sınıfı :1
Kütüphane :1
Kütüphane Kitap Sayısı :3261
Yemekhane :1
Öğretim Şekli :TAM
|
|
|
Saatler : |
Başlangıç: 08:50
Bitiş : 15:30 |
|
Bağlantı : |
Fatih Projesi Fiber İnternet |
|
Yabancı Dil : |
İngilizce |
|
Isınma : |
DOĞALGAZ |
|
Servis : |
Var |
|
Ulaşım : |
KADIKÖY İSTİKAMETİNE GİDİŞ.
19V_VEYSEL KARANİ - SAMANDIRA - KADIKÖY
10S_YENİDOĞAN - SARIGAZİ - KADIKÖY
19F_YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ - FINDIKLI MAHALLESİ - KADIKÖY
19Y_FERHATPAŞA MAHALLESİ - KADIKÖY
14AK_ALEMDAR - ZİVERBEY - KADIKÖY
19K_KAYIŞDAĞI - KADIKÖY
202_ÜST BOSTANCI - KADIKÖY
14CE_ÇEKMEKÖY - KADIKÖY |
|
Yerleşim Yeri : |
Sahrayıcedit Mahallesi Atatürk cad. Taşlıyol Sk. No4 Kadıköy / İSTANBUL |
|
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : |
KADIKÖY: 5 KM |
|
Kontenjan Bilgileri : |
- |
|
Taban-Tavan Puan Bilgileri : |
- |
|
Okulun Sınav Başarı Durumu : |
- |
|
Sınavala Öğrenci Yerleştirme Yüzdesi : |
- |
|
Sportif Etkinlikler : |
Futbol, Basketbol, Voleybol, Futsal Çalışmaları
Okullararası Turnuvalara Katılım. |
|
Bilimsel Etkinlikler : |
Bilim Şenliği
Tübitak 4006 |
|
Proje Çalışmaları : |
E-Twinning Projeleri
Bakanlık, İl-İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Projelerine katılım. |
|
Yurtdışı Proje Faaliyetleri : |
- |
|
Diğer Hususlar : |
--------------------- |
|
Yazdır : |
 |